محل تبلیغات شما

دانشکده کسب‌وکار دانشگاه هاروارد، شرکتی را به نام Harvard Business Publishing)HBP) با هدف ارتقای عملکرد مدیریتی در دنیای در حال تغییر از طریق افزایش دسترسی افراد به ایده‌های جدید و منابع مطالعاتی» تأسیس کرده است که با تمرکز بر سه گروه مخاطب دانشگاهی، شرکت‌ها و مدیران شخصی، محصولاتی علمی و محتوایی ارائه می‌دهد.

چند اپلیکیشن که باید فوراً از گوشی خود حذف کنید

تاریخچه و ضرورت CRM

اطلاعیه پروژه 980121

مخاطب ,دانشگاهی، ,شرکت‌ها ,مدیران ,گروه ,سه ,گروه مخاطب ,سه گروه ,مخاطب دانشگاهی، ,دانشگاهی، شرکت‌ها ,و مدیران

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروش خروس لاری اصیل آماده میدان وبلاگ تخصصی شطرنج