محل تبلیغات شما

دراین مقاله به بررسی تاریخچه و روند تکاملی که منجر به شکل گیري CRM یا مدیریت روابط با مشتري شده است و ضرورتی که شکل گیري این موضوع جدید را درمباحث مدیریتی منجر شده است می پردازیم.
دوره هاي تکامل بازاریابی
دوره تولید: دوره هاي بوده است که کسب و کارها دغدغه اي براي توجه به بازار نداشتند و دغدغه اصلی شرکتها این بود که تا می توانند تولید را بیشتر کنند. شرکتها با تولید بیشتر و ارائه به بازار مشتریان خود را داشتند و شعار اصلی شرکتها این بود که همیشه یک محصول خوب خودش زمینه را براي فروش خودش فراهم می کند، به همین دلیل هم شرکتها و سازمان ها به جاي توجه به نیازهاي مشتري، به فرایندهاي داخلی و حجم و تنوع محصولات خود توجه کنند.
دوره فروش: در این دوره

چند اپلیکیشن که باید فوراً از گوشی خود حذف کنید

تاریخچه و ضرورت CRM

اطلاعیه پروژه 980121

دوره ,شرکتها ,تولید ,توجه ,دغدغه ,خودش ,شرکتها این ,این بود ,اصلی شرکتها ,شده است ,توجه به

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها